norman.reismee.nl

Het verjaardagsfeest

Elke dag schilderen , sjouwen en nog eens sjouwen dit kan toch niet de bedoeling zijn op een tropischeeiland. Samen met Jenny en Kyle heb ik dag in dag uit gewerkt aan het huis van mijn moedertot en met de feestdag 18 december. Inmiddels is Tony ook gearriveerd en toen de tenten bouwers klaar waren was de omgeving omgetoverd tot een plaatje. Gelukkig een checklist bijgehouden zodat alles tot de laatste detail klopte. jammer dat een aantal vrienden van mijn moeder plus haar broertje niet erbij konden zijn, al met al een groot succes, zelfs het weer werkte mee. Maatje van mij Richard kon vanwege zijn gezondheid helaas niet bij zijn, jammer . Nu dat het feest achter de rug is.. is het bijna niet mogelijk om op te laden voor de kerst.

Ik heb nog minder dan een week te gaan en zit met geknepen billen te kijken naar het weer in Europa, met name de kou, het luchtverkeer en luchthaven Heathrow maken mij ongerust.

Ik zal toch niet een van de duizenden gestrande reizigers op een luchthaven worden hoop ik.

Maar goed nu nog de kerst en boxing day vieren dan is het terug naar huis.

Undecided

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!