norman.reismee.nl

24 uur zonder slaap

Ik ben nu in miami bij een vriend aan het overnachten en zal over 2 uur naar de luchthaven gaan voor de laatste ettape.
Ik wist niet dat iemand zoveel kon doen in 24 uur.....ik was helemaal op toen ik eindelijk in bed/bank lag.
Het begon met een vertraging op schiphol vanwege dichte mist, vervolgens 4 uur op Heathrow airport rond hangen.
Eindelijk in het vliegtuig (jumbo) mocht ik op rij 28 zitten,die van moeders met een baby (je weet toch ..met zo'n uitklap plank)
Ik balen natuurlijk , maar het viel mee (lief kind) Ik zat naast een haast niet te verstaan italiaan uit London dus dat waszeer geconcentreerd luisteren.
British Airway is ouderwets uitgebreid genieten waarbij iedereen eeneigen scherm heeft. Dus de 9 uur ' vloog' voorbij met eten ,drank en films.
In miami aangekomen ben ik redelijk vlot door de duane gekomen maar daarna een klein beetje te stressen omdat mijn broer Tony niet bereikbaar was...maar na 5 minuten toen ik eenmaal naar buiten ging kwam hij aan...perfect timing.
Op naar het huis waar ik nu verblijf , om vervolgens door te gaan naar een schitterende show van circus de soleil.
Het was fantastisch, Ik waande mij echt een jetsetter die eventjes was overgevlogen voor een evenement.
Maar aan de eind zat ik behoorlijk te worstelen met slaap en een gevoel ' please let this show end'
Daarna Miami by night ' indrukwekkend', aangekomen op mijn slaap locatie ,weer een baby....hij begint trouwens meteen te huilen. Ik ga nu afsluiten 't is tenslotte een nieuwe dag, ik ben benieuwd wat deze in peto heeft.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!